KPI's die wél werken
Dit boek biedt praktische inzichten om KPI's te ontwerpen die niet alleen de interne processen verbeteren, maar ook de klanttevredenheid verhogen. Leer hoe u uw klanten beter kunt bedienen en voorkom dat zij de dupe worden van ondoeltreffende prestatie-indicatoren.
- Concrete oplossingen voor klantgericht succes
- Sturen op ambities met bewezen praktijkresultaten
- Vernieuwende benadering die de valkuilen van traditionele KPI's vermijd
Gratis verzending
EUR
34.90
9789462761001
https://www.thema.nl/boek-kpis-die-wel-werken/
34,90
- Nu besteld, dinsdag in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Van strategie naar uitvoering; hoe prestatie indicatoren kunnen helpen
De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze - weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten - via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI's) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI's leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft niet. In dit boek leest u concreet en praktisch hoe het anders kan. Een innovatieve aanpak die zich in de praktijk heeft bewezen. U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen, uw klanten beter bedienen en waarmee u 'knoppen' krijgt waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.
De valkuil waar organisaties telkens opnieuw intrappen, is dat ze - weliswaar goed bedoeld en zonder dat ze het vaak weten - via Kritische Prestatie Indicatoren (KPI's) barrières opwerpen voor effectieve uitvoering van de strategie. Klanten worden daarvan de dupe en veel tijd gaat verloren aan het herstellen van fouten. KPI's leiden niet tot de gewenste prestatieverbetering. De waan van de dag blijft regeren. Dat hoeft niet. In dit boek leest u concreet en praktisch hoe het anders kan. Een innovatieve aanpak die zich in de praktijk heeft bewezen. U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen, uw klanten beter bedienen en waarmee u 'knoppen' krijgt waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren.
Over de auteur
Peter Geelen (Auteur)
Peter Geelen is de grondlegger van de integraal Performance Management®-methode (iPM). Het is zijn ambitie om het eilanddenken bij organisaties te doorbreken door ze vanuit het gezichtspunt van klanten te laten samenwerken. Samen met zijn team perfectioneerde hij het iPM-gedachtegoed tot een succesvolle methode voor ketensamenwerking en -sturing. Peter is auteur van verschillende boeken, waaronder KPI’s die wél werken (2016). Hij is gastdocent aan de Universiteit Maastricht en een veelgevraagd spreker.
Bekijk alles van Peter Geelen
Bekijk alles van Peter Geelen
Specificaties
Auteur(s) | Peter Geelen |
ISBN | 9789462761001 |
Uitvoering | Hardback |
Uitgeverij | Koninklijke Boom Uitgevers |
Gewicht | 382 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 26-02-2016 |
Afmeting | 217 x 153 x 18 mm |