Invloed
De zeven geheimen van het overtuigen
Deze nieuwe editie introduceert een zevende principe van invloed – eenheid – en biedt volledig bijgewerkte inzichten die relevant zijn voor zowel offline als online interacties.
Onderwerp:
Communicatie & Presentatie
- Ontdek hoe je jezelf effectief kunt verdedigen tegen ongewenste beïnvloedingspogingen.
- Leer overtuigingsstrategieën direct toe te passen
- Biedt volledig bijgewerkte inzichten die relevant zijn voor zowel offline als online interacties
Gratis verzending
EUR
29.99
9789402708783
https://www.thema.nl/boek-invloed-9789402708783/
29,99
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Nieuwe, geactualiseerde editie van dé gids waarmee je anderen echt kunt overtuigen
Hét fundamentele en razend populaire boek over invloed en overtuiging van de gerenommeerde internationale bestsellerauteur Robert B. Cialdini is nu compleet herzien en uitgebreid, in een nieuwe vertaling.
In de nieuwe editie van deze veelgeprezen bestseller legt Cialdini uit waarom mensen ‘ja’ zeggen en hoe je deze inzichten in zowel werk- als privésituaties kunt toepassen. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden en de wetenschap erachter leer je hoe je de universele principes van invloed kunt toepassen, zodat je anderen kunt overtuigen en – minstens zo belangrijk – hoe je jezelf kunt verdedigen tegen invloedspogingen van een ander. De oorspronkelijke editie van Invloed legde het geheim van succesvol overtuigen in zes principes uit; voor deze nieuwe editie voegt Cialdini er een zevende aan toe: eenheid, evenals nieuwe inzichten voor de online wereld.
Hét fundamentele en razend populaire boek over invloed en overtuiging van de gerenommeerde internationale bestsellerauteur Robert B. Cialdini is nu compleet herzien en uitgebreid, in een nieuwe vertaling.
In de nieuwe editie van deze veelgeprezen bestseller legt Cialdini uit waarom mensen ‘ja’ zeggen en hoe je deze inzichten in zowel werk- als privésituaties kunt toepassen. Aan de hand van herkenbare praktijkvoorbeelden en de wetenschap erachter leer je hoe je de universele principes van invloed kunt toepassen, zodat je anderen kunt overtuigen en – minstens zo belangrijk – hoe je jezelf kunt verdedigen tegen invloedspogingen van een ander. De oorspronkelijke editie van Invloed legde het geheim van succesvol overtuigen in zes principes uit; voor deze nieuwe editie voegt Cialdini er een zevende aan toe: eenheid, evenals nieuwe inzichten voor de online wereld.
Over de auteur
Robert Cialdini (Auteur)
Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University en bekend van zijn gezaghebbende boek 'Invloed'. Daarvan zijn wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Cialdini geldt dan ook als autoriteit als het gaat over het overtuigen van mensen.
Bekijk alles van Robert Cialdini
Bekijk alles van Robert Cialdini
Specificaties
Auteur(s) | Robert Cialdini, Willem van Paassen, Catalien van Paassen |
ISBN | 9789402708783 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | HarperCollins Holland |
Gewicht | 779 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 06-10-2021 |
Afmeting | 226 x 151 x 43 mm |
Aantal bladzijdes | 528 |