De Cialdini-methode
en de 7 principes die je invloed en overtuigingskracht versterken
Gratis verzending
EUR
34.99
9789020938166
https://www.thema.nl/boek-de-cialdini-methode/
34,99
- Leverbaar vanaf 02-04-2025
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.
Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.
Waarom?
- We moeten elke dag wel iemand van iets overtuigen
- Ontdek wat professionals bij bedrijven als Apple, Microsoft, Google, Meta en Booking.com al jaren gebruiken
- Op basis van meer dan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek
Wat?
- Welke zijn de zeven principes van Invloed?
- Welke principe gebruik je best wanneer?
- Met concrete voorbeelden van toepassingen in het bedrijfsleven
Voor wie?
- Zaakvoerders en bedrijfleiders
- Leidinggevenden
- Marketeers
- HR-professionals
- Commerciële medewerkers
Over de auteur
Luc Cipers (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Luc Cipers |
ISBN | 9789020938166 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 02-04-2025 |
Aantal bladzijdes | 200 |