When digital becomes human (E-book)

klantenrelatie in transformatie

9789401419031
Steven Van Belleghem (Auteur)
Onderwerp: Leiderschap
E-book
EUR 21.99 9789401419031 21,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Marketingbook of the Year Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant;;;Nu met gratis verzending (t.e.m. 14/02/2016) De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wil ik het belang van beide factoren beklemtonen. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Ik hoop dat bedrijven na het lezen van dit verhaal zullen nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen. De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag. Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Ik heb het eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?

Over de auteur

Steven Van Belleghem (Auteur)

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van De Conversation Manager (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), De Conversation Company en When digital becomes human. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Specificaties

Auteur(s) Steven Van Belleghem
ISBN 9789401419031
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 30-10-2014
Aantal bladzijdes 165