Social media marketing voor Dummies (E-book)
E-book
EUR
19.99
9789045354668
https://www.thema.nl/ebook-social-media-marketing-voor-dummies/
19,99
- E-book, direct leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden.
Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.
Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.
Over de auteur
Shiv Singh (Auteur)
Stephanie Diamond (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Shiv Singh, Stephanie Diamond |
ISBN | 9789045354668 |
Uitvoering | Ebook |
Uitgeverij | BBNC Uitgevers |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 21-12-2017 |
Aantal bladzijdes | 314 |