Social media marketing voor Dummies (E-book)

9789045354668
E-book
EUR 19.99 9789045354668 19,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van 'Social media marketing voor Dummies' je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden.

Shiv Singh is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

Over de auteur

Shiv Singh (Auteur)

Stephanie Diamond (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Shiv Singh, Stephanie Diamond
ISBN 9789045354668
Uitvoering Ebook
Uitgeverij BBNC Uitgevers
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 21-12-2017
Aantal bladzijdes 314