Reclame: dood of levend (E-book)

strategische antwoorden voor marketeers en managers

9789401408325
E-book
EUR 17.99 9789401408325 17,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Wat is de meerwaarde van reclame in een snel veranderende wereld? Merken, marketing en reclame staan vandaag onder druk. De meerwaarde van reclame staat meer dan ooit ter discussie. Dit boek is een aanzet tot debat en reflectie. In Reclame: dood of levend biedt Fons Van Dyck strategische antwoorden op vragen van marketeers en managers over de effectiviteit van reclame in het digitale tijdperk. Betekenen sociale media het einde van reclame? Waarom houden consumenten wél van reclame? Voor welke doelgroepen werkt reclame het beste? En vooral: wat brengt reclame op voor de onderneming? Video: Auteur Fons Van Dyck (Think BBDO) en Nils Van Dam (Unilever) in Z-talk Goossens (10 mei 2013) Bekijk zeker ook: www.reclamepub.be

Over de auteur

Fons Van Dyck (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Fons Van Dyck
ISBN 9789401408325
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 14-05-2013
Aantal bladzijdes 176