Marketing voor dummies (E-book)

9789043030120
E-book
EUR 23.99 9789043030120 23,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Tegenwoordig is het belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Deze derde editie van Marketing voor Dummies staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden op een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer.
Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Over de auteur

Alexander Hiam (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Alexander Hiam
ISBN 9789043030120
Uitvoering Ebook
Uitgeverij BBNC Uitgevers
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 29-05-2013