E-book
EUR
37.99
9789020934519
https://www.thema.nl/ebook-marketing-nl/
37,99
- Leverbaar vanaf 06-05-2025
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Ontdek de essentie van moderne marketing met Marketing: Reinventing the Basics. Terwijl digitale revoluties het consumentengedrag veranderen, herziet dit boek kernprincipes van marketing zoals SAVE en de Customer Journey. Het biedt een frisse kijk op hoe deze kaders zijn geëvolueerd en biedt praktische handvatten voor het maken van effectieve marketingplannen. Het is de perfecte leidraad voor docenten en aspirant-marketeers die op zoek zijn naar praktische vaardigheden in een dynamische, digitale markt.
Waarom?
- Geen voorkennis nodig
- Stap-voor-stap aanpak
- Focus op de digitale wereld
- Checklists om te zien of je de theorie hebt begrepen
- Ondersteund met AI om te helpen bij het studeren
Wat?
- Evolutie van marketing door de jaren heen, gebaseerd op veranderingen in consumentengedrag
- SAVE-model
- De beslissingsreis van de klant
- Operationele marketing
- Hoe stel je een marketingplan op?
- Strategische marketing
Voor wie?
- Bachelorstudenten (professioneel / academisch)
- (Professionele) mensen zonder kennis van marketing, maar die wel de eerste stappen in marketing willen zetten
- Marketing- / commerciële professionals
Over de auteur
Igor Nowé (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Igor Nowé |
ISBN | 9789020934519 |
Uitvoering | Ebook |
Uitgeverij | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 06-05-2025 |
Aantal bladzijdes | 200 |