Marketing, de essentie 9e editie (eBook) (E-book)

9789043019989
E-book
EUR 55.95 9789043019989 55,95
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Marketing, de essentie biedt een compact en helder overzicht van de belangrijkste begrippen en principes van marketing. In de negende editie van dit succesvolle boek staan de nieuwste inzichten in het marketingdenken centraal. De auteurs leggen uit hoe marketing waarde kan creëren voor klanten, in samenwerking met andere bedrijfsfuncties en externe marketingpartners. Het boek volgt de structuur die doorgaans in het marketingonderwijs wordt gehanteerd. Alle relevante marketingonderwerpen komen in logische volgorde aan bod. Actuele en aansprekende praktijkvoorbeelden uit Nederland en Vlaanderen verduidelijken de theorie.

Over de auteur

Philip Kotler (Auteur)

Gary Armstrong (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Philip Kotler, Gary Armstrong
ISBN 9789043019989
Uitvoering Epub met Adobe DRM, alleen download
Uitgeverij Pearson Benelux B.V.
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 03-05-2010