Islamic branding (E-book)

9789047006855
E-book
EUR 9.99 9789047006855 9,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Marketing en communicatie gericht op moslims (islamic branding) heeft de toekomst, internationaal en in Nederland en Vlaanderen. Deze enorme doelgroep (bijna twee miljard mensen) is zo goed als onontgonnen. En jong: 52 procent van alle moslims in de wereld is jonger dan vijfentwintig jaar. Maar marketeers en adverteerders raken nog niet de juiste snaar. Ze begrijpen de islamitische consument niet goed of kennen de normen en waarden van de doelgroep onvoldoende.
Abdelaziz Aouragh weet als geen ander hoe je deze zeer vooruitstrevende doelgroep kunt aanspreken. Zijn bodycare-merk El Asira is een schoolvoorbeeld van islamic branding en werd wereldwijd opgepikt als trendsetter.
Dit boek laat zien welke grote kansen bedrijven laten liggen. Het legt uit hoe marketeers en ondernemers deze doelgroep voor zich kunnen winnen en hoeveel raakvlakken er zijn tussen bestaande producten en de islamitische wereld.

Over de auteur

Abdelaziz Aouragh (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Abdelaziz Aouragh
ISBN 9789047006855
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 04-06-2014
Aantal bladzijdes 87