Innovatieblunders (E-book)
E-book
EUR
16.99
9789089651792
https://www.thema.nl/ebook-innovatieblunders/
16,99
- E-book, direct leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange reeks die het niet gehaald hebben. Mogelijke oorzaken? Te vroeg, te laat, te slecht, verkeerd imago, onvoldoende klantvoordeel, of was er juist teveel naar de klant geluisterd?
Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven, maar het lijkt erop dat ze de markt en hun klanten domweg niet begrijpen. Nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. Sjors van Leeuwen zet in dit boek de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, om er lering uit te trekken. Zodat u het zelf beter kunt doen!
Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen
Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk
Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken Klant in de driver's seat, CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.
Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven, maar het lijkt erop dat ze de markt en hun klanten domweg niet begrijpen. Nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. Sjors van Leeuwen zet in dit boek de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, om er lering uit te trekken. Zodat u het zelf beter kunt doen!
Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen
Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk
Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren
Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken Klant in de driver's seat, CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.
Over de auteur
Sjors van Leeuwen (Auteur)
Rinus Vermeulen (Redacteur)
Specificaties
Auteur(s) | Sjors van Leeuwen, Rinus Vermeulen |
ISBN | 9789089651792 |
Uitvoering | Ebook |
Uitgeverij | Duuren Media, Van |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 09-07-2013 |
Aantal bladzijdes | 129 |