Innovatieblunders (E-book)

9789089651792
E-book
EUR 16.99 9789089651792 16,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Herinnert u zich deze nog? De Krant op Zondag, Omo Power, tv-foon, stemcomputers, zorgpas, NewCoke, de rookloze sigaret, i-mode, Skoeps ... Slechts een paar innovaties uit een hele lange reeks die het niet gehaald hebben. Mogelijke oorzaken? Te vroeg, te laat, te slecht, verkeerd imago, onvoldoende klantvoordeel, of was er juist teveel naar de klant geluisterd?


Bedrijven en instellingen moeten innoveren om te overleven, maar het lijkt erop dat ze de markt en hun klanten domweg niet begrijpen. Nog steeds mislukt het merendeel van alle nieuwe producten, diensten en merken. Sjors van Leeuwen zet in dit boek de grootste innovatieblunders uit de afgelopen decennia op een rij, om er lering uit te trekken. Zodat u het zelf beter kunt doen!


Aansprekende voorbeelden, leer van de fouten van anderen

Tips en trucs uit onderzoek en de praktijk

Overzicht van 25 manieren om succesvoller te innoveren


Sjors van Leeuwen is directeur van Indora Managementadvies en actief als zelfstandig adviseur op het gebied van klantgericht ondernemen en CRM. Hij is auteur van de succesvolle boeken Klant in de driver's seat, CRM in de praktijk, Het Marketingwiel en Zorgmarketing in de praktijk.


Over de auteur

Sjors van Leeuwen (Auteur)

Rinus Vermeulen (Redacteur)

Specificaties

Auteur(s) Sjors van Leeuwen, Rinus Vermeulen
ISBN 9789089651792
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Duuren Media, Van
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 09-07-2013
Aantal bladzijdes 129