Influencers (E-book)

Van virale hits tot risico’s: de evolutie van Influencer Marketing

9789020920444
E-book
EUR 18.99 9789020920444 18,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Influencers belicht de razendsnelle evolutie van influencer marketing en de impact ervan. Wat begon als een experiment, is uitgegroeid tot een bewuste strategie voor veel bedrijven. Dit boek biedt praktische antwoorden en DIY-oefeningen om risicoloze samenwerkingen met de juiste influencers op te bouwen.

Hierbij lanceren we eveneens in primeur de AI-versie van Carole Lamarque, als assistent van het boek.

'Influencer marketing verbindt merken met hun doelgroep vooral door authentieke verhalen. Het is net de kracht van vertrouwen en engagement die traditionele marketing overstijgt en écht impact maakt. Carole biedt je met dit boek inzicht in dit fascinerende proces.'
- Jurgen Ingels, topondernemer, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. 50 lessen voor ondernemers

'Moderne klanten willen vooral overtuigd worden door persoonlijkheid en inhoud. Het zijn juist deze ingrediënten die de zorg van dit boek vormen. Duidelijk, zeer interessant en opmerkelijk overtuigend.'
- Steven Van Belleghem, expert in customer-focus, keynote spreker en bestseller auteur van o.a. De Ruwe Diamant en The offer you can't refuse

Over de auteur

Carole Lamarque (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Carole Lamarque
ISBN 9789020920444
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 18-02-2025
Aantal bladzijdes 152