In de wolken (E-book)

Met Customer Delight Management naar gelukkigere klanten en medewerkers

9789401467681
E-book
EUR 21.99 9789401467681 21,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

WAAROM WILLEN KLANTEN ALTIJD KORTING EN ZIJN ZE TOCH NIET TROUW?
HOE MAAK JE VAN ELKE KLANT EEN WAARDEVOLLE AMBASSADEUR?
HOE ZORG JE ERVOOR DAT JE MEDEWERKERS EMOTIONEEL BETROKKEN ZIJN EN BLIJVEN?

Je wilt dat je huidige klanten nog lang klant blijven. Je wilt dat ze zo enthousiast zijn dat ze je nieuwe klanten bezorgen, en dat je medewerkers zo positief zijn over hun job dat ze de beste nieuwe medewerkers aantrekken. Je wilt een tevredenheidsscore van 11 op 10 halen.

In de wolken vertelt hoe je dat klaarspeelt: met Customer Delight Management. Die methode biedt een doorgedreven visie op klantengeluk, waarmee je je klanten uiterst tevreden maakt. Je leert waar het fout kan lopen, wat de oplossingen zijn, en wat delighted klanten en medewerkers voor je organisatie kunnen betekenen.

Dit boek reikt je de tools aan om je organisatie richting groei, geluk en innovatie te sturen. In vier uitgewerkte cases lees je hoe Customer Delight Management succesvol geïmplementeerd werd bij sterke organisaties.

Over de auteur

Peter van Welden (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Peter van Welden
ISBN 9789401467681
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 17-03-2020
Aantal bladzijdes 200