iDNA (E-book)
duurzaam leren innoveren
Onderwerp:
Leiderschap,
Inspiratie & Motivatie
- Ontwikkel je creativiteit en blijf groeien!
- Met dit e-boek maak je je eigen innovatie stappenplan
- Direct toepasbaar in jouw onderneming
E-book
EUR
25.00
9789462722439
https://www.thema.nl/ebook-idna/
25,-
- E-book, direct leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
In april 2012 publiceerde Adobe een studie (State of Create) over creativiteit en innovatie in ondernemingen. 80% van de ondervraagden gaf aan dat creativiteit de belangrijkste factor is bij economische groei. Maar de opvallendste uitkomst was misschien wel dat een grote minderheid – slechts een op de vier – vindt dat ze hun creatieve mogelijkheden optimaal benutten. En dat is letterlijk doodzonde, want zonder creativiteit en innovatie is een bedrijf ten dode opgeschreven.
Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.
"Met iDNA heeft de auteur naar eigen zeggen, en achteraf gezien, een leesboek, inspiratieboek, studieboek, werkboek en naslagwerk afgeleverd. Bestemd voor leidinggevenden en medewerkers in profit en non-profit, voor (creatieve) facilitators en voor studenten van verschillend pluimage."
Sjors van Leeuwen op managementboek.nl.
Bekijk de gratis webinar van Harry van der Schans over iDNA - klik hier
Innoveren is essentieel
We kennen allemaal de voorbeelden: Kodak, Nokia, Free Record Shop, Oad. Tot voor kort succesvolle bedrijven die prachtige producten en diensten aanboden en daar geweldige resultaten mee behaalden. Maar helaas ook bedrijven die te laat zagen dat de wereld om hen heen veranderde. En die te laat, of zelfs helemaal niet, innoveerden, omdat ze te lang vasthielden aan hun oude – ooit zo winstgevende – business model.Creativiteit is een basisvoorwaarde
In deze tijd, waarin verandering de enige constante is, is innoveren een must, en creatief denken een basisvoorwaarde. Met het boek iDNA ontsluiten we het creatieve potentieel van jouw organisatie met praktische tips, interessante verhalen, creatieve tools en technieken en een stappenplan voor innovatie, het ICE model: Innovation, Creativity & Entrepreneurship. Zo word je duurzaam creatiever en innovatiever, de basisprincipes voor blijvende economische groei.Iedereen heeft het iDNA, het innovatie DNA in zich. Je moet het alleen wel ontwikkelen. Dit boek leert je hoe.
"Met iDNA heeft de auteur naar eigen zeggen, en achteraf gezien, een leesboek, inspiratieboek, studieboek, werkboek en naslagwerk afgeleverd. Bestemd voor leidinggevenden en medewerkers in profit en non-profit, voor (creatieve) facilitators en voor studenten van verschillend pluimage."
Sjors van Leeuwen op managementboek.nl.
Bekijk de gratis webinar van Harry van der Schans over iDNA - klik hier
Over de auteur
Harry van der Schans (Auteur)
Harry van der Schans is creativiteitsexpert en werkzaam bij het De Bono Expertisecentrum, het centrum voor innovatie en creativiteit van het Koning Willem I College / School voor de Toekomst in Den Bosch.
Bekijk alles van Harry van der Schans
Bekijk alles van Harry van der Schans
Specificaties
Auteur(s) | Harry van der Schans |
ISBN | 9789462722439 |
Uitvoering | Ebook |
Uitgeverij | Uitgeverij Thema |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 20-02-2020 |