Het moment van inzicht (E-book)

9789047006046
E-book
EUR 9.99 9789047006046 9,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Is yoga een sport? Waarom loopt iedereen ineens met enorme koptelefoons? Wat doen mensen met het 'tweede scherm'? Dit soort mysterieuze vragen kun je niet beantwoorden met steekproeven of spreadsheets. Je moet dieper graven - naar belevingen. Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen presenteren een nieuwe visie op de consument met een aanpak gebaseerd op een mix van sociologie, psychologie en antropologie. Door de emoties, het gedrag en de sociale context van klanten van onder meer Lego, Samsung, Adidas en Intel te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren, kwamen ze tot vijf heldere stappen die je op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten en nieuwe klanten.

Over de auteur

Mikkel B. Rasmussen (Auteur)

Christian Madsbjerg (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Mikkel B. Rasmussen, Christian Madsbjerg, Vanja Walsmit
ISBN 9789047006046
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 17-04-2014
Aantal bladzijdes 165