Het membership-model (E-book)
wat je van Netflix, Spotify en Starbucks kan leren
E-book
EUR
14.99
9789047008989
https://www.thema.nl/ebook-het-membership-model/
14,99
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Netfl ix, Spotify en anderen vergroten hun klantenbinding door een combinatie van gebruiksgemak en een ‘all you can eat’-lidmaatschap. Een win-winsituatie: de klant is koning en het bedrijf heeft vaste inkomsten. Het lijkt een gouden model in de nieuwe economie. Is dit model ook offl ine toepasbaar? Robbie Baxter meent van wel, en toont dat aan met voorbeelden van Starbucks, T-Mobile, een casino, een natuurbeschermingsstichting, een lokale boekhandel en vele andere grote en kleine bedrijven. In alle gevallen krijgt elke klant een op maat gesneden product of dienst. In korte, praktische hoofdstukken laat Baxter zien wat het membership-model inhoudt, hoe je het in jouw bedrijfstak kunt opzetten en welke aspecten daarbij van belang zijn.
Over de auteur
Robbie Kellman Baxter (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Robbie Kellman Baxter, Robert Neugarten |
ISBN | 9789047008989 |
Uitvoering | Ebook |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 27-10-2015 |
Aantal bladzijdes | 224 |