Het lingeriedenken (E-book)

9789026322228
E-book
EUR 7.99 9789026322228 7,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Viva, Panorama, Bright, Elle en Libelle we kennen ze allemaal. Maar hoe worden deze tijdschriften gemaakt en welke moderne communicatietechnieken en -ideeën liggen eraan ten grondslag? Waarom is Linda. een hit? Wat is het geheim van Happinez en van Autoweek? Waarom is Elsevier zo toegankelijk? En wat is het verhaal achter Vivas rubriek AnyBody?

Bladen- en ideeënman Rob van Vuure schreef het allemaal op, helder en inspirerend. Het lingeriedenken staat voor: aantrekkelijker, verrassender, leuker, maar wel met behoud van de essentie, de essentie van je blad of je product.

Ruim zestig hoofdstukken barstensvol ideeën, meningen en eyeopeners, gebaseerd op een jarenlange voortdurende praktijkervaring. Maar ook veel website-ideeën en de dos and donts van een digitale nieuwsbrief. Voor iedereen die communiceert via tijdschriften, het internet, etalages, evenementen of mobiel. Het lingeriedenken is de logische opvolger waar studenten, professionals én geïnteresseerde leken om vroegen.

Over de auteur

Rob van Vuure (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Rob van Vuure
ISBN 9789026322228
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Ambo/Anthos B.V.
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 13-08-2008
Aantal bladzijdes 333