De kleine marketing voor Dummies (E-book)

9789045352251
E-book
EUR 3.99 9789045352251 3,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Wil je een nieuw product lanceren? Of wil je bestaande marketingplannen nieuw leven inblazen? Het is belangrijker dan ooit dat je weet hoe je klanten trekt, hen overhaalt tot een aankoop en ervoor zorgt dat ze terugkomen voor meer! Dit boekje staat vol met alles wat je moet weten om je marketingvaardigheden naar een hoger plan te tillen: van internet en zoekmachinemarketing tot guerrillamarketing, virale marketing, merkpositionering en nog veel meer.

Alexander Hiam is auteur van meer dan twintig boeken over zakendoen. Hij was hoogleraar aan de University of Massachusetts en onder zijn klanten bevinden zich diverse multinationals en grote Amerikaanse overheidsinstellingen.

Over de auteur

Alexander Hiam (Auteur)

Marlies ten Bulte (Redacteur)

Pam Smits (Redacteur)

Specificaties

Auteur(s) Alexander Hiam, Marlies ten Bulte, Pam Smits, Elisabeth van Borselen
ISBN 9789045352251
Uitvoering Ebook
Uitgeverij BBNC Uitgevers
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 04-05-2016
Aantal bladzijdes 99