De disruptieparadox (E-book)

9789047010388
Menno Lanting (Auteur)
De wereld verandert razendsnel, de behoefte van de klant net zo. En vaak is dát de oorzaak van de ondergang van het bedrijf. Helder, goed leesbaar en met praktische tips over hoe innovatie écht kan.
Onderwerp: Leiderschap
E-book
EUR 14.99 9789047010388 14,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Menno Lanting wijst je in zijn nieuwe bestseller 'De disruptieparadox' de weg naar echte innovatie.
Als bedrijven ten onder gaan, is dat maar zelden een direct gevolg van disruptie, oftewel van een innovatie die de bestaande markt compleet verdringt. De oorzaak is eerder dat organisaties lang niet altijd meer in staat zijn om op een onderscheidende en winstgevende manier te anticiperen op de snel veranderende behoeften van consumenten. En hierin zit de grote paradox voor de gevestigde partijen, want hoe ga je op een disruptieve manier een superieure klantbeleving realiseren als je daar in je huidige business al niet in slaagt?

Menno Lanting onderzocht het fenomeen disruptie en hoe organisaties ermee omgaan. 'De disruptieparadox' ontkracht de mythe van disruptie, schetst de verborgen paradoxen en geeft 5 stappen naar echte innovatie.

Over de auteur

Menno Lanting (Auteur)

Menno Lanting geldt als dé expert op het gebied van de impact van digitale technologie op leiderschap, ondernemerschap en hoe wij werken. Hij is veelgevraagd spreker en adviseur. Meer dan 50 000 mensen lazen zijn bestsellers De slimme organisatie, Iedereen ceo en Connect! (Managementboek van het Jaar 2011) en het inspiratieboekje Lead with a tweet.

Specificaties

Auteur(s) Menno Lanting
ISBN 9789047010388
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 25-05-2017
Aantal bladzijdes 216