• Leverbaar vanaf 01-04-2025
26,99

De Cialdini-methode (E-book)

en de 7 principes die je invloed en overtuigingskracht versterken

9789020938173
E-book
EUR 26.99 9789020938173 26,99
  • Leverbaar vanaf 01-04-2025
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

De Cialdini-methode bespreekt de zeven principes van invloed zoals schaarste, wederkerigheid en sociale bewijskracht en reikt een praktische methode aan om te bepalen welk principe je in verschillende situaties het best toepast om overtuigend te zijn.

Aan de hand van herkenbare voorbeelden uit het bedrijfsleven leer je de psychologie achter beïnvloeding kennen zodat je meer impact kunt hebben op je klanten, collega's, medewerkers en anderen.

Waarom?

  • We moeten elke dag wel iemand van iets overtuigen
  • Ontdek wat professionals bij bedrijven als Apple, Microsoft, Google, Meta en Booking.com al jaren gebruiken
  • Op basis van meer dan 40 jaar wetenschappelijk onderzoek

Wat?

  • Welke zijn de zeven principes van Invloed?
  • Welke principe gebruik je best wanneer?
  • Met concrete voorbeelden van toepassingen in het bedrijfsleven

Voor wie?

  • Zaakvoerders en bedrijfleiders
  • Leidinggevenden
  • Marketeers
  • HR-professionals
  • Commerciële medewerkers

Over de auteur

Luc Cipers (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Luc Cipers
ISBN 9789020938173
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-04-2025
Aantal bladzijdes 200