Customers the day after tomorrow (E-book)

Hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering

9789401445429
Steven Van Belleghem (Auteur)
E-book
EUR 21.99 9789401445429 21,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

We belanden stilaan in de derde fase van digitalisering: de fase van verregaande automatisering en artificiële intelligentie. Die verschuiving zal de relatie tussen bedrijven en klanten radicaal veranderen. Willen bedrijven klantgericht blijven, dan moeten ze op zoek naar aangepaste klantenstrategieën. Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de 'Day After Tomorrow' je bedrijf te blijven optimaliseren. Alleen zo slaag je erin de meest briljante digitale ontwikkelingen met de meest unieke menselijke skills te verenigen.

Over de auteur

Steven Van Belleghem (Auteur)

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van De Conversation Manager (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), De Conversation Company en When digital becomes human. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Specificaties

Auteur(s) Steven Van Belleghem
ISBN 9789401445429
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 02-10-2017
Aantal bladzijdes 224