Customers the day after tomorrow (E-book)

How to attract customers in a world of AI, bots and automation

9789401445467
Steven Van Belleghem (Auteur)
E-book
EUR 21.99 9789401445467 21,99
  • E-book, direct leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

We are now entering the third phase of digitalization: the phase of far-reaching automation and artificial intelligence. This shift will radically change the relationship between companies and their customers. If companies want to remain customer-oriented, they will need to devise a new kind of customer strategy.

This book will guide you through the new phase of digitalization and help you to develop the mindset you need to keep your company ahead of the game in The Day After Tomorrow. Only then will you be able to successfully combine the most brilliant digital innovations with the most unique human skills.

Over de auteur

Steven Van Belleghem (Auteur)

Steven Van Belleghem is inspirator, coach en adviseur binnen zijn eigen bedrijf B-Conversational. Hij begeleidt bedrijven om zich aan te passen aan de hedendaagse consument. Daarnaast is hij parttime marketing professor aan de Vlerick Business School. Hij is auteur van De Conversation Manager (winnaar van de PIM literatuurprijs in 2010 en meer dan 30.000 verkochte exemplaren), De Conversation Company en When digital becomes human. Steven Van Belleghem is een veel gevraagde spreker in binnen- en buitenland en verzorgt zowel keynotes alsmede workshops en business coaching sessies.

Specificaties

Auteur(s) Steven Van Belleghem
ISBN 9789401445467
Uitvoering Ebook
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Taal Engels
Verschijningsdatum 21-11-2017
Aantal bladzijdes 214