When digital becomes human

klantenrelaties in transformatie

9789082033762
Leer het hart van je klant te veroveren
  • Leer het hart van je klant te veroveren
Gratis verzending
EUR 29.99 9789082033762 29,99
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

  • Leer het hart van je klant te veroveren
  • Maak het verschil met een 'human touch'
  • Beschrijft uitgebreid het belang van digitale en menselijke klantrelaties
Bedrijven die het verschil weten te maken met een 'human touch' veroveren het hart van hun klant. De klantenrelatie van de toekomst is digitaal en menselijk. In dit boek wordt het belang van beide factoren beklemtoond. Iedereen praat immers over het digitale, waardoor het strategische van het menselijke contact vaak wordt onderschat. Hopelijk zullen bedrijven na het lezen van dit verhaal nadenken over elk onderdeel van de klantenrelatie om zich meer in de richting van When Digital Becomes Human te bewegen.

Klantenrelaties in transitie
De ideale klantenrelatie kan echter nooit bereikt worden. Deze evolueert elke dag. Dit boek is geschreven om bedrijfsleiders te helpen bij het opmaken van hun langetermijnstrategie. Het is eveneens geschreven voor iedereen met een persoonlijke interesse in de toekomst van klantenrelaties. Stel jezelf bij het lezen de vraag: wat betekent dit voor mij als persoon?

Over de auteur

Steven van Belleghem (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Steven van Belleghem
ISBN 9789082033762
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 509 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-04-2014
Afmeting 246 x 180 x 16 mm
Aantal bladzijdes 200