Gratis verzending
EUR
35.99
9789089650658
https://www.thema.nl/boek-we-hebben-er-zin-in/
35,99
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
We hebben er zin in!
Zo dus:
- Aandacht in plaats van automatismen
- Positieve verbinding in plaats van negativisme
- Ambitie in plaats van aanpassing
- Gedrevenheid in plaats van passiviteit
Zin is een gigantische, maar dikwijls onderschatte energiebron.
Wanneer je er zin in hebt, ben je aandachtiger op ontwikkelingen in
je omgeving. Dan ben je positiever gestemd en ga je eerder verbindingen
met anderen aan. Dan ben je sneller geneigd om een zelfgekozen ambitie
te verwezenlijken. En dan ga je met meer gedrevenheid aan de slag.
In dit boek geen zware kost of zweverige praatjes. Naast een stevige
theoretische basis bevat We hebben er zin in! een aantal eenvoudige
principes om de slagkracht van je organisatie te vergroten. Een
zinvolle gids voor iedereen die in beweging wil komen om beter te
presteren vanuit een positieve drive!
Hans van der Loo is als zelfstandig adviseur verbonden aan adviesbureau
Turner en aan verandernetwerk Bindje. Hij adviseert en schrijft over
visie, strategie en cultuurverandering.
Geen succes zonder zin en Waar de zin verdwijnt, ontstaat leegte:
mooie oneliners van Hans van der Loo! Hoe mobiliseren we deze kostbare
kracht? Aan de slag met dit inspirerende boek!
Willem Mastenbroek Emeritus hoogleraar
Hans van der Loo weet als geen ander organisatiefactoren te
ontleden die er werkelijk toe doen. Zijn boek wijst de weg uit de
middelmaat van routines. Wie durft hem te volgen?
Paul Verweel Hoogleraar Krajicek Chair aan de Universiteit Utrecht
De belangrijkste taak van een manager is zingeving: als we weten en
voelen wat de zin is van ons werk, krijgen we energie en dan gaat
verder alles vanzelf.
Mathieu Weggeman Hoogleraar Organisatiekunde aan de TU Eindhoven
Zo dus:
- Aandacht in plaats van automatismen
- Positieve verbinding in plaats van negativisme
- Ambitie in plaats van aanpassing
- Gedrevenheid in plaats van passiviteit
Zin is een gigantische, maar dikwijls onderschatte energiebron.
Wanneer je er zin in hebt, ben je aandachtiger op ontwikkelingen in
je omgeving. Dan ben je positiever gestemd en ga je eerder verbindingen
met anderen aan. Dan ben je sneller geneigd om een zelfgekozen ambitie
te verwezenlijken. En dan ga je met meer gedrevenheid aan de slag.
In dit boek geen zware kost of zweverige praatjes. Naast een stevige
theoretische basis bevat We hebben er zin in! een aantal eenvoudige
principes om de slagkracht van je organisatie te vergroten. Een
zinvolle gids voor iedereen die in beweging wil komen om beter te
presteren vanuit een positieve drive!
Hans van der Loo is als zelfstandig adviseur verbonden aan adviesbureau
Turner en aan verandernetwerk Bindje. Hij adviseert en schrijft over
visie, strategie en cultuurverandering.
Geen succes zonder zin en Waar de zin verdwijnt, ontstaat leegte:
mooie oneliners van Hans van der Loo! Hoe mobiliseren we deze kostbare
kracht? Aan de slag met dit inspirerende boek!
Willem Mastenbroek Emeritus hoogleraar
Hans van der Loo weet als geen ander organisatiefactoren te
ontleden die er werkelijk toe doen. Zijn boek wijst de weg uit de
middelmaat van routines. Wie durft hem te volgen?
Paul Verweel Hoogleraar Krajicek Chair aan de Universiteit Utrecht
De belangrijkste taak van een manager is zingeving: als we weten en
voelen wat de zin is van ons werk, krijgen we energie en dan gaat
verder alles vanzelf.
Mathieu Weggeman Hoogleraar Organisatiekunde aan de TU Eindhoven
Over de auteur
Hans van der Loo (Auteur)
Hans van der Loo richt zich op psychosociale veiligheid en zelfmotivatie in teams. Hij is onderzoeker, facilitator en auteur van meerdere bestsellers, zoals de in 2020 verschenen titels Psychologische veiligheid: Zo vorm je vrijmoedige teams en Veldgids Psychologische veiligheid. Hans is co-founder van Hi Teaming.
Bekijk alles van Hans van der Loo
Bekijk alles van Hans van der Loo
Specificaties
Auteur(s) | Hans van der Loo |
ISBN | 9789089650658 |
Uitvoering | Hardback |
Uitgeverij | Duuren Media, Van |
Gewicht | 541 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 01-03-2011 |
Afmeting | 237 x 156 x 18 mm |
Aantal bladzijdes | 258 |