Gratis verzending
EUR
39.95
9789024435395
https://www.thema.nl/boek-transmedia-storytelling/
39,95
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Elke dag neemt het aantal communicatiekanalen waar we gebruik van maken toe. Tegelijkertijd neemt de aandachtspanne van lezers en kijkers af. Als communicatieprofessional moet je sterk zijn in het vertalen van een
communicatieboodschap naar effectieve content. Alleen zo zal jouw boodschap je doelgroep bereiken en, nog belangrijker: activeren. Verhalen blijven daarbij cruciaal. Storytelling helpt je je publiek intensief te betrekken bij je communicatieprojecten.
‘Storytelling – Stappenplan voor communicatieprojecten’ leert je in twaalf stappen hoe je
storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Bij elke stap biedt het boek heldere
modellen en actuele praktijkcases.
In deze tweede druk is het stappenplan verbeterd en het boek is geactualiseerd en verrijkt met nieuwe inzichten. Op de website www.storytelling2edruk.nl vind je naast links naar aanvullende literatuur en video’s ook casuïstiek waarmee je je de inhoud snel eigen kunt maken.
Boek en website zijn ontwikkeld voor media- en communicatiestudenten. Maar ook voor communicatieprofessionals die vanuit een strategische invalshoek aan de slag willen gaan met storytelling, bieden dit boek en de website veel bruikbare hands-on informatie.
René Boonstra werkt aan Hogeschool Inholland Rotterdam bij de opleiding Communicatie. Naast zijn activiteiten als docent is hij daar onderwijsontwikkelaar.
communicatieboodschap naar effectieve content. Alleen zo zal jouw boodschap je doelgroep bereiken en, nog belangrijker: activeren. Verhalen blijven daarbij cruciaal. Storytelling helpt je je publiek intensief te betrekken bij je communicatieprojecten.
‘Storytelling – Stappenplan voor communicatieprojecten’ leert je in twaalf stappen hoe je
storytelling kunt inzetten om een verhaal zo goed mogelijk over te brengen, binnen een uitgebalanceerde mix van mediakanalen. Bij elke stap biedt het boek heldere
modellen en actuele praktijkcases.
In deze tweede druk is het stappenplan verbeterd en het boek is geactualiseerd en verrijkt met nieuwe inzichten. Op de website www.storytelling2edruk.nl vind je naast links naar aanvullende literatuur en video’s ook casuïstiek waarmee je je de inhoud snel eigen kunt maken.
Boek en website zijn ontwikkeld voor media- en communicatiestudenten. Maar ook voor communicatieprofessionals die vanuit een strategische invalshoek aan de slag willen gaan met storytelling, bieden dit boek en de website veel bruikbare hands-on informatie.
René Boonstra werkt aan Hogeschool Inholland Rotterdam bij de opleiding Communicatie. Naast zijn activiteiten als docent is hij daar onderwijsontwikkelaar.
Over de auteur
René Boonstra (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | René Boonstra |
ISBN | 9789024435395 |
Uitvoering | Hardback |
Uitgeverij | Koninklijke Boom Uitgevers |
Gewicht | 377 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 16-04-2021 |
Afmeting | 240 x 170 x 11 mm |
Aantal bladzijdes | 180 |