Superfijne klanten
Hoe kom je eraan?
Jos Burgers (Auteur)
'Superfijne klanten' biedt een eigentijdse strategie gericht op mond-tot-mondreclame en legt uit hoe ambassadeurs kunnen bijdragen aan het aantrekken van gewenste klanten, vooral in het digitale tijdperk.
- Praktisch advies van bestsellerauteur: Jos Burgers
- Toepasbaarheid in het digitale tijdperk
- Strategie voor superfijne klanten
Gratis verzending
EUR
20.99
9789089657183
https://www.thema.nl/boek-superfijne-klanten/
20,99
- Nu besteld, dinsdag in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Superfijne klanten, wie wil die nou niet? Superfijne klanten hebben oog voor jouw toegevoegde waarde en accepteren daarom de prijs die je vraagt. Dat maakt dat werken voor hen vaak niet voelt als werken.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van krijgt en kies voor een eigentijdse strategie die leidt tot mond-tot-mondreclame.
In zijn nieuwste boek Superfijne klanten legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Hij geeft antwoord op: Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen? Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-tot-mond reclame te versterken? En waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je schaarse middelen als tijd en geld op een andere, slimme manier in te zetten.
Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.
Maar hoe kom je aan superfijne klanten, klanten waar je blij van wordt? Hoop jij dat ze vanzelf naar je toekomen? Jos Burgers legt fijntjes uit dat hopen geen beste strategie is: je zult er iets voor moeten dóén. Zijn advies: stop met werken voor klanten waar je het alleen maar druk van krijgt en kies voor een eigentijdse strategie die leidt tot mond-tot-mondreclame.
In zijn nieuwste boek Superfijne klanten legt bestsellerauteur Jos Burgers uit hoe ambassadeurs ervoor zorgen dat superfijne klanten vanzelf naar je toekomen en waarom deze strategie juist in dit digitale tijdperk de toekomst heeft. Hij geeft antwoord op: Hoe zorg je ervoor dat meer ambassadeurs je vaker aanbevelen? Wat kun je doen om de effecten van gratis mond-tot-mond reclame te versterken? En waarom is het verstandig superfijne klanten een voorkeursbehandeling te geven? Het enige wat je daarvoor hoeft te doen is je schaarse middelen als tijd en geld op een andere, slimme manier in te zetten.
Van Jos’ complete oeuvre zijn meer dan 300.000 exemplaren verkocht.
Over de auteur
Jos Burgers (Auteur)
Jos Burgers is auteur van managementboeken over klantgerichtheid, marketing, relatiemanagement en acquisitie, waaronder bestsellers als Hondenbrokken, De wet van Snuf, Geef nooit korting! en Gek op gaten. Met meer dan 150 presentaties per jaar is hij een veelgevraagd spreker over onderwerpen als strategie, marketing en klantgerichtheid.
Specificaties
Auteur(s) | Jos Burgers |
ISBN | 9789089657183 |
Uitvoering | Hardback |
Uitgeverij | Duuren Media, Van |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 05-03-2024 |
Aantal bladzijdes | 128 |
Gewicht | 292 gr |
Afmeting | 218 x 148 x 15 mm |