• Nu besteld, dinsdag in huis
29,99

StoryBrand

Hoe een heldere boodschap je bedrijf laat groeien

9789089655868
Maak websites, presentaties en social media content die écht converteren.
  • Versterk je marketingcommunicatie op alle kanalen
  • Ontwikkel een heldere merkidentiteit
  • Verhoog je conversie met klantgerichte storytelling
Gratis verzending
EUR 29.99 9789089655868 29,99
  • Nu besteld, dinsdag in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Veel bedrijven spenderen hun marketingbudget aan allerlei soorten designs, campagnes en tactieken. Pure geldverspilling – want het gaat totaal voorbij aan het belang van de klant. Die zit niet te wachten op social media berichten of een billboard langs de snelweg.



Klanten willen weten waarom jouw product of dienst voor hen van toegevoegde waarde is. Welk probleem het voor hen oplost en waarom het hun leven zal verbeteren. Hoe je dat voor elkaar krijgt? Door jouw organisatie op de juiste manier te positioneren in het verhaal van de klant. Stel jezelf daarbij de volgende vragen: waar is de klant naar op zoek? Wat wil hij bereiken? En hoe kan jouw product of dienst daarbij helpen?



Het ontwikkelen van een heldere boodschap is hierbij essentieel. De manier waarop je schrijft en spreekt over een product of dienst is voor klanten namelijk van doorslaggevend belang om over te gaan tot de aankoop ervan. Dat inzicht vormt de basis van de StoryBrand-formule.



De StoryBrand-formule is volledig gebaseerd op hoe het brein reageert op verhalen. Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen.




  • Creëer een unieke meerwaarde voor je klanten.

  • Voorkom geldverspilling en zet in op het verhaal van je klant. Het is het waard.

Over de auteur

Donald Miller (Auteur)

Daan Schmidt (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Donald Miller, Daan Schmidt
ISBN 9789089655868
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 376 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 06-07-2021
Afmeting 238 x 160 x 17 mm
Aantal bladzijdes 240

Anderen bekeken ook

Marketingcommunicatie
Patrick De Pelsmacker, Maggie Geuens, Joeri Van Den Bergh, Theo Zweers
74,95
Marketing made simple
Donald Miller, Daan Schmidt
27,99
AI in marketing
Charida Dorder
28,99