Social media marketing voor Dummies

9789045353746
EUR 19.99 9789045353746 19,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

De afgelopen jaren zijn de marketingmogelijkheden via social media enorm gegroeid. Facebook, LinkedIn, Twitter, Instagram, blogs: allemaal hebben ze hun eigen voordelen, gebruiksaanwijzingen en unieke doelgroepen. Maar hoe weet je welke social media bij jouw bedrijf passen en welke strategie je moet toepassen om een succesvolle campagne te kunnen lanceren? Daar helpt de nieuwe editie van Social media marketing voor Dummies je bij! Naast een overzicht van alle mogelijkheden en de nieuwste trends biedt deze praktische gids alle informatie die je nodig hebt om valkuilen te vermijden. Of je nu een drukke marketeer, eigenaar van een klein bedrijf of een ondernemer bent die nieuwe afzetmarkten wil bereiken met behulp van social media, met dit boek ben je van alle markten thuis.

Shiv Singh is een van de meest toonaangevende spelers van de social media marketing. Hij is senior vicepresident Global Brand and Marketing Transformation bij Visa. Stephanie Diamond is voormalig marketingdirecteur bij AOL en voorzitter bij Digital Media Works, dat contentmarketingservices biedt aan bedrijven.

Over de auteur

Shiv Singh (Auteur)

Stephanie Diamond (Auteur)

Wilma Eras (Redacteur)

Specificaties

Auteur(s) Shiv Singh, Stephanie Diamond, Wilma Eras, Paul Grevelt, Ingrid Smeets
ISBN 9789045353746
Uitvoering Paperback
Uitgeverij BBNC Uitgevers
Gewicht 721 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 15-07-2017
Afmeting 240 x 171 x 25 mm