Sales vanuit je hart
hoe je echt van betekenis bent, voor de klant en voor jezelf
Richard van Kray (Auteur), Michel de Weerdt (Auteur), Hiske Gude (Auteur)
Veelgevraagd spreker en salestrainer Richard van Kray laat zien hoe je als verkoper vanuit vertrouwen kunt werken en daarmee trouw aan jezelf en succesvol bent.
Onderwerp:
Communicatie & Presentatie,
Werk & Loopbaan
Gratis verzending
EUR
22.99
9789047010586
https://www.thema.nl/boek-sales-vanuit-je-hart/
22,99
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Veelgevraagd spreker en salestrainer Richard van Kray laat zien hoe je als verkoper vanuit vertrouwen kunt werken en daarmee trouw aan jezelf en succesvol bent.
Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal stellen of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of zijn het holle frasen die verhullen dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm - tijd voor Sales vanuit je Hart!
Richard van Kray geeft je in 'Sales vanuit je hart' het kader en de tools om echt van betekenis te zijn voor je klant, zonder dat je jezelf hoeft te vergeten. Klantgericht adviseren, de klant centraal stellen of je proces inrichten als een customer journey: het zijn allemaal manieren om je klant het gevoel te geven dat het om hem draait. Maar vaak raak je daardoor het contact met je eigen ambities kwijt, of zijn het holle frasen die verhullen dat je gaat voor je eigen gewin. Jouw doel en het belang van de klant staan vaak op gespannen voet met elkaar. En wat kies je dan? Toch kun je het een doen zonder het ander na te laten. Maar dan moet je anders kijken naar de klant en naar jezelf. Tijd voor een nieuwe norm - tijd voor Sales vanuit je Hart!
Over de auteur
Richard van Kray (Auteur)
Richard van Kray is oprichter van trainingsbureau De Klantbetekenaars en een veelgevraagd spreker. Hij is medebedenker van de filosofie Sales vanuit je Hart, die je leert om écht van betekenis te zijn voor de klant. Zijn boek Sales vanuit je Hart staat al jarenlang bovenaan de bestsellerlijsten.
Bekijk alles van Richard van Kray
Bekijk alles van Richard van Kray
Michel de Weerdt (Auteur)
Hiske Gude (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Richard van Kray, Michel de Weerdt, Hiske Gude |
ISBN | 9789047010586 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 274 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 08-06-2017 |
Afmeting | 211 x 135 x 18 mm |
Aantal bladzijdes | 192 |