Principles of Marketing, Global Edition
Gratis verzending
EUR
95.87
9781292449364
https://www.thema.nl/boek-principles-of-marketing-global-edition/
95,87
- Levertijd 2-3 werkdagen
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Encourage your students' learning of the major trends impacting contemporary marketing in a fast-changing, digital marketplace. Principles of Marketing, 19th edition has been extensively revised to present the fundamentals of marketing within an innovative customer-value framework. Reach every student with the MyLab & Revel editions for this text.
Over de auteur
Philip Kotler (Auteur)
Gary Armstrong (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Philip Kotler, Gary Armstrong |
ISBN | 9781292449364 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Pearson Benelux B.V. |
Gewicht | 1658 gr |
Taal | Engels |
Verschijningsdatum | 06-04-2023 |
Afmeting | 275 x 231 x 29 mm |
Aantal bladzijdes | 768 |