Principes van marketing

9789043022484
Gratis verzending
EUR 77.95 9789043022484 77,95
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Het doel van elke marketeer is om zijn klanten meerwaarde te bieden. Met deze zesde editie van Principes van marketing bieden we jou, onze (nieuwe) klant, meerwaarde door je op een innovatieve, brede, maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing.

Principes van marketing is gebaseerd op vijf belangrijke waardethema's:
1. Het creëren van waarde voor klanten om in ruil daarvoor waarde van klanten te ontvangen
2. Het opbouwen en managen van sterke, waardecreërende merken
3. Het rendement van marketing managen om waarde uit de klant te halen
4. Nieuwe marketingtechnologieën mobiliseren
5. Maatschappelijk verantwoorde marketing over de hele wereld

Nieuw in deze editie
De zesde editie van Principes van marketing is in zijn geheel verbeterd en geactualiseerd, en gaat dieper in op de recente marketingontwikkelingen op het gebied van onder andere marktonderzoek, productontwikkeling en geïntegreerde marketingcommunicatie. Elk hoofdstuk bevat een openingscasus en een marketinghighlight die het onderwerp in de praktijk plaatsen.

Doelgroep
Principes van marketing is bestemd voor studenten in het hoger onderwijs en bruikbaar in elke studie waarin marketing aan de orde komt.

Over de auteur

Philip Kotler (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Philip Kotler, Tijmen Roozenboom
ISBN 9789043022484
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Pearson Benelux B.V.
Gewicht 1620 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 11-06-2013
Afmeting 271 x 209 x 32 mm