Optichannel Retail. Beyond the Digital Hysteria

9789401459501
Gino Van Ossel (Auteur)
Gratis verzending
EUR 29.99 9789401459501 29,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

The digital revolution has made customers more demanding than ever. Speed, transparency and hyper-personalization are the new norm. More and more brand manufacturers are now selling directly to consumers in their own stores and webshops. In the meantime, new technologies are already heralding in the next phase of seismic change.

In this book, Gino Van Ossel introduces the concept of optichannel, which will guide retailers, brand manufacturers and service companies through and beyond the current wave of digital hysteria. Using recognizable examples, he offers us a realistic view of the retail of the future and sets out a practical framework for a successful strategy that strikes the right balance between profit, competitiveness and customer focus.

Over de auteur

Gino Van Ossel (Auteur)

Gino Van Ossel is professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School. Hij geldt als één van Europa's topexperts inzake retailmanagement, winkelgedrag & omni-channel. Hij adviseert toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten in hun strategie.

Specificaties

Auteur(s) Gino Van Ossel
ISBN 9789401459501
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Gewicht 758 gr
Taal Engels
Verschijningsdatum 05-04-2019
Afmeting 248 x 180 x 25 mm
Aantal bladzijdes 326