Omnichannel in retail
het antwoord op e-commerce
Gino Van Ossel (Auteur)
Verplichte literatuur over het koopgedrag van de klant
Gratis verzending
EUR
34.99
9789401416702
https://www.thema.nl/boek-omnichannel-in-retail/
34,99
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
- Haal meer uit jouw klantenrelaties
- Toegankelijk en altijd toepasbaar
- Concrete oplossingen
- Winnaar Managementboek van het Jaar 2015
Stel de klant centraal
In dit boek reikt Gino Van Ossel een concrete oplossing aan. Hij breekt een lans voor omnichannel in retail, door niet langer de winkel maar wel de klant centraal te stellen. Met pertinente vragen, heldere modellen en handige checklists gidst Van Ossel retailers en merkartikelfabrikanten in hun zoektocht naar een juist antwoord op maat van het eigen bedrijf en de eigen sector.
Reviews
"Gino schrijft zoals hij spreekt: toegankelijk, to the point en altijd toepasbaar. Een aanrader voor eenieder die zich met (r)etail bezighoudt." - Tijn van Elderen, CEO Brabantia
"Dit boek is verplichte literatuur voor iedereen met een winkel, voor iedereen die verkoopt aan consumenten en voor iedereen die wil begrijpen hoe een moderne klantenrelatie eruitziet." - Prof. Steven Van Belleghem, auteur van De Conversation Manager en De Conversation Company, winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs
Over de auteur
Gino Van Ossel (Auteur)
Gino Van Ossel is professor Retail & Trade Marketing aan Vlerick Business School. Hij geldt als één van Europa's topexperts inzake retailmanagement, winkelgedrag & omni-channel. Hij adviseert toonaangevende retailers en merkartikelfabrikanten in hun strategie.
Specificaties
Auteur(s) | Gino Van Ossel |
ISBN | 9789401416702 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Terra - Lannoo, Uitgeverij |
Gewicht | 676 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 11-04-2014 |
Afmeting | 241 x 172 x 21 mm |
Aantal bladzijdes | 240 |