Gratis verzending
EUR 44.39 9781138918290 44,39
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

With case studies from a range of industries, this book introduces nonmarket strategic management, offering theories and managerial support for coping with complex business realities created by the intertwined market and nonmarket arenas. It also examines the nonmarket challenges from a global perspective, analysing emerging markets as well as those already well established.

Over de auteur

Cosmina Lelia (Radboud University, Nijmegen, Netherlands) Voinea (Auteur)

Hans (Radboud University, Nijmegen, Netherland) Van Kranenburg (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Cosmina Lelia (Radboud University, Nijmegen, Netherlands) Voinea, Hans (Radboud University, Nijmegen, Netherland) Van Kranenburg
ISBN 9781138918290
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Taylor & Francis Group Limited
Gewicht 291 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 01-01-2017
Afmeting 235 x 155 x 11 mm
Aantal bladzijdes 172