Het merk ik
talentbranding voor een succesvolle carriere
Huub van Zwieten (Auteur), Mark van de Grift (Auteur)
Dit boek helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.
Onderwerp:
Leiderschap,
Werk & Loopbaan
- Dit boek helpt je om jezelf als merk te zien en krachtig en onderscheidend neer te zetten.
Gratis verzending
EUR
20.99
9789000325900
https://www.thema.nl/boek-merk-ik/
20,99
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
- Leer jezelf onderscheidend neer te zetten
- Al meer dan 12.000 exemplaren verkocht
- Talentbranding voor een succesvolle carrière
Sinds 2005 werden er al meer dan 12.000 exemplaren van Het merk ik® verkocht! De invloed die Het merk ik® had op mensen die ermee aan de slag gingen is terug te lezen in het nieuwe hoofdstuk '5 jaar TalentBranding-cases in de praktijk'.
Over de auteur
Huub van Zwieten (Auteur)
Huub van Zwieten is directeur van Talentenbureau TalentFirst. Hij schreef acht boeken over persoonlijke ontwikkeling, is radio- en krantencolumnist en geeft lezingen.
Mark van de Grift (Auteur)
Mark van de Grift heeft als merk -en marketingspecialist een bedrijf dat sociale (persoonlijke) merken adviseert en bouwt (Drbrand.nl). Hij werkte o.a. voor Red Bull, diverse reclamebureaus en Deloitte.
Specificaties
Auteur(s) | Huub van Zwieten, Mark van de Grift |
ISBN | 9789000325900 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Uitgeverij Unieboek | Het Spectrum |
Gewicht | 341 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 06-03-2013 |
Afmeting | 215 x 140 x 15 mm |
Aantal bladzijdes | 216 |