Marketing

9789082033724
Gratis verzending
EUR 49.99 9789082033724 49,99
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Steven Van Belleghem brengt het standaardwerk over marketing Succesvolle marketing speelt in op een veranderende omgeving en luistert naar de wensen en noden van de klant. Adverteren op de traditionele manier werkt niet langer en als marketeer heb je nood aan een duidelijke handleiding om op deze constante verandering in te spelen. In Marketing. De nieuwe principes biedt Steven Van Belleghem alles wat je moet weten om als marketeer in te spelen op je consument en dit om te zetten in duurzaam succes voor je merk, bedrijf of organisatie. Het resultaat is een helder en toegankelijk basiswerk dat een theoretisch kader combineert met praktische voorbeelden. Marketing. De nieuwe principes is onmisbaar voor studenten marketing en communicatie. Dit handboek is een combinatie van zijn twee vorige boeken ‘De conversation manager’ en ‘De conversation company’.

Over de auteur

Steven van Belleghem (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Steven van Belleghem
ISBN 9789082033724
Uitvoering Hardback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 705 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 10-04-2014
Afmeting 246 x 177 x 23 mm
Aantal bladzijdes 200