Make Disruption Work
een ceo-handboek voor digitale transformatie
Alexandra Jankovich (Auteur), Tom Voskes (Auteur), Adrian Hornsby (Illustrator), Deborah Tchoudinoff (Illustrator)
Niet de volgende gekookte kikker worden? Leer hoe je disruptie omarmt met strategie, technologie en klantfocus om te winnen in de digitale wereld.<br>
Onderwerp:
Leiderschap
Gratis verzending
EUR
29.99
9789047012306
https://www.thema.nl/boek-make-disruption-work/
29,99
- Levertijd 2-3 werkdagen
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
‘Make Disruption Work’ van Alexandra Jankovich en Tom Voskes is het handboek voor digitale transformatie. Veel organisaties voelen zich als een kikker in een pan met water die langzaam aan het opwarmen is. Technologiegedreven disruptie is overal; geen enkele sector lijkt gespaard te blijven. Dus als ze niet gekookt willen worden, zullen ze met een succesvolle strategie en een tactisch plan moeten komen. Maar hoe? Gelukkig hoef je om met disruptie om te gaan geen startup te zijn. Wat je wél nodig hebt is weten hoe de winnende spelers in de nieuwe wereld werken. En vervolgens hoe je die principes kunt toepassen op je eigen klantpropositie, technologie en organisatie. Daarover gaat dit boek.
Over de auteur
Alexandra Jankovich (Auteur)
Tom Voskes (Auteur)
Adrian Hornsby (Illustrator)
Deborah Tchoudinoff (Illustrator)
Specificaties
Auteur(s) | Alexandra Jankovich, Tom Voskes, Adrian Hornsby, Deborah Tchoudinoff, Carla Zijlemaker |
ISBN | 9789047012306 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 481 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 25-06-2019 |
Afmeting | 254 x 196 x 14 mm |
Aantal bladzijdes | 128 |