Gratis verzending
EUR 29.99 9789401441032 29,99
  • Tijdelijk niet leverbaar
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Influencer marketing is trending. Marketingplannen die inzetten op mond-tot mondreclame genereren twee keer zo veel verkoopresultaten. Maar niet alle aanbevelingen die circuleren, zijn relevant. Want wat in Amerika werkt, geldt niet zomaar in België en Nederland. INFLUENCERS is het eerste boek dat het totaalplaatje van influencer marketing schetst. Het laat iedere CEO, CMO en potentiële trendsetter inzien hoe je een boodschap kan verspreiden en geeft je een stappenplan om te beslissen over het soort magnetische content, het tijdstip en het type influencer waarop je het best inzet. Dit boek toont je hoe je een vernieuwde marketing- en communicatiestrategie kan ontwerpen die de basis vormt van het Influencer Marketing Canvas. Dit Canvas plaatst je doelen, acties en influencers op een tijdlijn en helpt je aan een helikopterblik voor de interne stakeholders.

Over de auteur

Carole Lamarque (Auteur)

Ben Meulemans (Illustrator)

Specificaties

Auteur(s) Carole Lamarque, Ben Meulemans
ISBN 9789401441032
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Terra - Lannoo, Uitgeverij
Gewicht 352 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 17-03-2017
Afmeting 247 x 177 x 14 mm
Aantal bladzijdes 200