Influence and Persuasion (HBR Emotional Intelligence Series)
Harvard Business Review (Auteur), Morgan, Nick (Auteur), Cialdini, Robert B., PhD (Auteur), Duarte, Nancy (Auteur), Nick Morgan (Auteur), Robert B. Cialdini (Auteur), Nancy Duarte (Auteur)
Onderwerp:
Communicatie & Presentatie,
Werk & Loopbaan
EUR
16.95
9781633693937
https://www.thema.nl/boek-influence-and-persuasion-hbr-emotional-intelligence-series/
16,95
- Levertijd 2-3 werkdagen
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Changing hearts is an important part of changing minds. With research into how appeals to human emotion can help you make your case and earn authority as a leader, this book presents both comprehensive frameworks for developing influence and small, simple tactics that you can use to convince others every day.
Over de auteur
Harvard Business Review (Auteur)
Morgan, Nick (Auteur)
Cialdini, Robert B., PhD (Auteur)
Duarte, Nancy (Auteur)
Nick Morgan (Auteur)
Robert B. Cialdini (Auteur)
Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University en bekend van zijn gezaghebbende boek Invloed. Daarvan zijn wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Cialdini geldt dan ook als autoriteit als het gaat over het oevertuigen van mensen.
Nancy Duarte (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Harvard Business Review, Morgan, Nick, Cialdini, Robert B., PhD, Duarte, Nancy, Nick Morgan, Robert B. Cialdini, Nancy Duarte |
ISBN | 9781633693937 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Van Ditmar Boeken B.V. |
Gewicht | 148 gr |
Taal | Engels |
Verschijningsdatum | 05-12-2017 |
Afmeting | 210 x 150 x 22 mm |
Aantal bladzijdes | 160 |