Het nieuwe businessmodel in financieel advies
van provisie naar waardecreatie
EUR
19.50
9789490463335
https://www.thema.nl/boek-het-nieuwe-businessmodel-in-financieel-advies/
19,50
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Gedreven door ondernemingszin en grote turbulentie in de sector, verkennen financieel adviseurs nieuwe wegen. Een doorgeefluik van producten van banken en verzekeraars zijn ze niet meer. Wat is dan wel hun toegevoegde waarde?
Dit boek laat zien hoe financieel adviseurs anno 2014 waarde creëren en hun businessmodel innoveren, en ook wat er nog beter kan. Onderzoek onder adviseurs en ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, diepte-interviews, case studies en wetenschappelijke inzichten zijn samengevoegd tot een leesbaar en verhelderend document met veel praktische tips.
Dit boek laat zien hoe financieel adviseurs anno 2014 waarde creëren en hun businessmodel innoveren, en ook wat er nog beter kan. Onderzoek onder adviseurs en ondernemers uit het midden- en kleinbedrijf, diepte-interviews, case studies en wetenschappelijke inzichten zijn samengevoegd tot een leesbaar en verhelderend document met veel praktische tips.
Over de auteur
Henk Volberda (Auteur)
Kevin Heij (Auteur)
Christoph Kirsch (Illustrator)
Specificaties
Auteur(s) | Henk Volberda, Kevin Heij, Christoph Kirsch |
ISBN | 9789490463335 |
Uitvoering | Hardback |
Uitgeverij | Vrije Uitgevers, De |
Gewicht | 437 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 25-03-2014 |
Afmeting | 248 x 171 x 14 mm |
Aantal bladzijdes | 96 |