• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
35,-

Het marcom-ABC

150 marketing- en communicatiebegrippen die iedereen moet kennen

9789464788730
Gratis verzending
EUR 35.00 9789464788730 35,-
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Waar plaatsen we de CTA?’,
‘Heb je wel rekening gehouden met de GDPR?’
‘Wauw, die infographic ziet er geweldig uit!’
Marketeers en communicatie-experten zijn echte goochelaars als het aankomt op vakjargon en marcom-specifieke terminologie. Voor mensen die nooit eerder met hen in contact kwamen spreken ze een vreemde taal.
In dit boek worden 150 marketing- en communicatiebegrippen op een eenvoudige manier uitgelegd en toegelicht. Aan de hand van praktische voorbeelden uit de marcom-wereld, leer je het vakjargon kennen. Zo babbel je binnen de kortste keren vlot mee met een marketeer en heeft een communicatie-expert geen geheimen meer voor jou.
Voor studenten of eender wie interesse heeft in de marcom-wereld is dit boek een handige gids om overal mee te nemen, zeker bij de eerste stappen in het werkveld. Ben je even niet meer zeker of twijfel je over een term tijdens het werkplekleren of een stage? Blader dan snel even in dit boek en je bent weer helemaal zeker van je stuk!

Over de auteur

Charlotte Van Hasselt (Auteur)

Chloë Jacobs (Auteur)

Charis De Craene (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Charlotte Van Hasselt, Chloë Jacobs, Charis De Craene
ISBN 9789464788730
Uitvoering Paperback
Uitgeverij BORGERHOFF & LAMBERIGTS
Gewicht 430 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 08-09-2024
Afmeting 189 x 150 x 22 mm
Aantal bladzijdes 328