Het innovatiedilemma
het revolutionaire boek dat uw strategie voorgoed zal veranderen
Gratis verzending
EUR
24.99
9789047008149
https://www.thema.nl/boek-het-innovatiedilemma/
24,99
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
In Het innovatiedilemma laat Clayton Christensen zien dat succesvolle bedrijven ten onder kunnen gaan, juist omdat ze alles goed doen. Ze worden links en rechts ingehaald door nieuwkomers die, met aanpassingen aan de technologie of dienst, nieuwe klanten weten te vinden. Denk aan Apple en Tesla, die respectievelijk de telefoon- en auto-industrie op hun kop zetten.
Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven.
Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.
Geroemd door onder anderen Steve Jobs, Jeff Bezos en Malcolm Gladwell toont dit boek wat een bedrijf kan doen om disruptieve veranderingen een stap voor te blijven.
Het innovatiedilemma is een waarschuwing voor ondernemers die zich onverslaanbaar achten, en een bron van inspiratie voor hen die klaarstaan om ze te verslaan.
Over de auteur
Clayton M. Christensen (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Clayton M. Christensen, Tijmen Roozenboom, Joke Traats |
ISBN | 9789047008149 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 379 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 16-02-2015 |
Afmeting | 210 x 135 x 26 mm |
Aantal bladzijdes | 320 |