HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)
Gratis verzending
EUR
26.95
9781422189887
https://www.thema.nl/boek-hbrs-10-must-reads-on-strategic-marketing-with-featured-article-marketing-myopia-by-theodore-levitt/
26,95
- Levertijd 2-3 werkdagen
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offerings from others, and coordinate fruitfully with your partners in sales.
Over de auteur
Harvard Business Review (Auteur)
Christensen, Clayton M. (Auteur)
Levitt, Theodore (Auteur)
Reichheld, Fred (Auteur)
Clayton M. Christensen (Auteur)
Theodore Levitt (Auteur)
Fred Reichheld (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Harvard Business Review, Christensen, Clayton M., Levitt, Theodore, Reichheld, Fred, Clayton M. Christensen, Theodore Levitt, Fred Reichheld |
ISBN | 9781422189887 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Van Ditmar Boeken B.V. |
Gewicht | 268 gr |
Taal | Engels |
Verschijningsdatum | 01-01-2013 |
Afmeting | 206 x 137 x 20 mm |
Aantal bladzijdes | 224 |