HBR's 10 Must Reads on Strategic Marketing (with featured article "Marketing Myopia," by Theodore Levitt)

9781422189887
Gratis verzending
EUR 26.95 9781422189887 26,95
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Increase your marketing impact and deliver competitive advantage. These definitive Harvard Business Review articles will help you build relationships with profitable customers, distinguish your offerings from others, and coordinate fruitfully with your partners in sales.

Over de auteur

Harvard Business Review (Auteur)

Christensen, Clayton M. (Auteur)

Levitt, Theodore (Auteur)

Reichheld, Fred (Auteur)

Clayton M. Christensen (Auteur)

Theodore Levitt (Auteur)

Fred Reichheld (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Harvard Business Review, Christensen, Clayton M., Levitt, Theodore, Reichheld, Fred, Clayton M. Christensen, Theodore Levitt, Fred Reichheld
ISBN 9781422189887
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Van Ditmar Boeken B.V.
Gewicht 268 gr
Taal Engels
Verschijningsdatum 01-01-2013
Afmeting 206 x 137 x 20 mm
Aantal bladzijdes 224