• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
24,95

HBR's 10 Must Reads on Communication (with featured article "The Necessary Art of Persuasion," by Jay A. Conger)

9781422189863
Gratis verzending
EUR 24.95 9781422189863 24,95
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Express your ideas clearly and with impact-no matter what the situation. These ten definitive Harvard Business Review articles on communication will help you connect with even the toughest crowds, gain influence and credibility, and neutralize stressful conversations.

Over de auteur

Harvard Business Review (Auteur)

Cialdini, Robert B., PhD (Auteur)

Tannen, Deborah (Auteur)

Morgan, Nick (Auteur)

Robert B. Cialdini (Auteur)

Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University en bekend van zijn gezaghebbende boek Invloed. Daarvan zijn wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Cialdini geldt dan ook als autoriteit als het gaat over het oevertuigen van mensen.

Deborah Tannen (Auteur)

Nick Morgan (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Harvard Business Review, Cialdini, Robert B., PhD, Tannen, Deborah, Morgan, Nick, Robert B. Cialdini, Deborah Tannen, Nick Morgan
ISBN 9781422189863
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Van Ditmar Boeken B.V.
Gewicht 270 gr
Taal Engels
Verschijningsdatum 26-03-2013
Afmeting 208 x 135 x 18 mm
Aantal bladzijdes 208