HBR's 10 Must Reads on Communication (with featured article "The Necessary Art of Persuasion," by Jay A. Conger)
Harvard Business Review (Auteur), Cialdini, Robert B., PhD (Auteur), Tannen, Deborah (Auteur), Morgan, Nick (Auteur), Robert B. Cialdini (Auteur), Deborah Tannen (Auteur), Nick Morgan (Auteur)
Onderwerp:
Leiderschap
Gratis verzending
EUR
24.95
9781422189863
https://www.thema.nl/boek-hbrs-10-must-reads-on-communication-with-featured-article-the-necessary-art-of-persuasion-by-jay-a-conger/
24,95
- Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Express your ideas clearly and with impact-no matter what the situation. These ten definitive Harvard Business Review articles on communication will help you connect with even the toughest crowds, gain influence and credibility, and neutralize stressful conversations.
Over de auteur
Harvard Business Review (Auteur)
Cialdini, Robert B., PhD (Auteur)
Tannen, Deborah (Auteur)
Morgan, Nick (Auteur)
Robert B. Cialdini (Auteur)
Robert B. Cialdini is hoogleraar Psychologie en Marketing aan de Arizona State University en bekend van zijn gezaghebbende boek Invloed. Daarvan zijn wereldwijd meer dan een miljoen exemplaren verkocht. Cialdini geldt dan ook als autoriteit als het gaat over het oevertuigen van mensen.
Deborah Tannen (Auteur)
Nick Morgan (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Harvard Business Review, Cialdini, Robert B., PhD, Tannen, Deborah, Morgan, Nick, Robert B. Cialdini, Deborah Tannen, Nick Morgan |
ISBN | 9781422189863 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Van Ditmar Boeken B.V. |
Gewicht | 270 gr |
Taal | Engels |
Verschijningsdatum | 26-03-2013 |
Afmeting | 208 x 135 x 18 mm |
Aantal bladzijdes | 208 |