Handboek Marketing 4.0
digital, data-driven, direct
Gratis verzending
EUR
41.50
9789024400584
https://www.thema.nl/boek-handboek-marketing-40/
41,50
- Levertijd 2-3 werkdagen
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
Handboek Marketing 4.0 is de geheel vernieuwde versie van het standaardwerk Handboek Direct Marketing 3.0.
Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.
Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Het marketingvakgebied heeft zich met big data en social media razendsnel ontwikkeld naar digitaal en datagestuurd, met direct als de leidende vorm. Handboek Marketing 4.0 beschrijft deze ontwikkeling en laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.
Het boek bevat een praktisch stappenplan met herkenbare voorbeelden. Het is verrijkt met korte cases en sluit af met negen praktijkcases die inzicht geven in de praktijk van Marketing 4.0.
Over de auteur
Paul Postma (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Paul Postma |
ISBN | 9789024400584 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Paul Postma Marketing Consultancy |
Gewicht | 880 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 23-01-2018 |
Afmeting | 240 x 170 x 21 mm |
Aantal bladzijdes | 452 |