Gratis verzending
EUR
27.99
9789059409170
https://www.thema.nl/boek-handboek-google-adwords-9789059409170/
27,99
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
De online advertentiemarkt is wereldwijd groter dan de markt van alle gedrukte tijdschriften en kranten samen. Wie online adverteert, moet moeite doen om op te vallen bij zijn doelgroep. Google AdWords helpt u klanten te vinden. De auteurs van dit handboek maken u wegwijs in het grote online speelveld. Zij loodsen u door de verschillende functies en mogelijkheden van Google AdWords. Tot de behandelde onderwerpen van deze tweede, geactualiseerde editie behoren:
- Starten met Google AdWords.
- Zoekwoorden onderzoeken.
- Een campagne maken.
- Kwaliteitsscore optimaliseren.
- Prestaties van advertenties meten.
- Rapporten opstellen, downloaden en aanpassen.
- Remarketing opzetten.
- Adverteren met video's.
- Google AdWords-account instellen voor taal, getallen, toegang en facturering.
- Starten met Google AdWords.
- Zoekwoorden onderzoeken.
- Een campagne maken.
- Kwaliteitsscore optimaliseren.
- Prestaties van advertenties meten.
- Rapporten opstellen, downloaden en aanpassen.
- Remarketing opzetten.
- Adverteren met video's.
- Google AdWords-account instellen voor taal, getallen, toegang en facturering.
Over de auteur
Marc Castricum (Auteur)
Mitchell de Vries (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Marc Castricum, Mitchell de Vries |
ISBN | 9789059409170 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Duuren Media, Van |
Gewicht | 262 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 24-08-2016 |
Afmeting | 228 x 169 x 9 mm |
Aantal bladzijdes | 128 |