Handboek betekenisvol ondernemen

het gat in de maatschappij

9789047009177
Waar purpose en profit samenkomen, ontstaat echte waarde. Een praktische gids die laat zien hoe jouw bedrijf kan floreren door betekenis centraal te stellen.<br>
Onderwerp: Leiderschap
Gratis verzending
EUR 23.99 9789047009177 23,99
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Kees Klomp, Stefan Wobben en Jesse Kleijer schreven met het ‘Handboek betekenisvol ondernemen’ een handleiding om te ondernemen in de betekeniseconomie. Hun methode bestaat uit 5 fasen die samen een concrete actielijst vormen voor het bouwen van een betekenisvoll bedrijf. Het begint bij de beweegredenen van de ondernemer als mens, en voert via de binnenkant van het bedrijf, het merk en de marketingactiviteiten naar een positieve impact op de maatschappij, wat op zijn beurt weer lucratief is voor de onderneming.
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. We hebben het hier over wérkelijke, aantoonbare waarde - voor het leven van klanten, medewerkers en andere betrokkenen; kortom voor de maatschappij in brede zin. Welkom in de Betekeniseconomie!

Over de auteur

Kees Klomp (Auteur)

Stefan Wobben (Auteur)

Jesse Kleijer (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Kees Klomp, Stefan Wobben, Jesse Kleijer
ISBN 9789047009177
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Atlas Contact, Uitgeverij
Gewicht 416 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 10-05-2016
Afmeting 230 x 161 x 21 mm
Aantal bladzijdes 240