• Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
29,99

Duurzame verleiding

Hét marketingboek voor duurzame ambities

9789089657466
Gratis verzending
EUR 29.99 9789089657466 29,99
  • Vóór 23.00u besteld, morgen in huis
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

Duurzaamheid is hot. Maar de marketing van duurzame producten vaak not.



Ed Stibbe en Marjolijn Meynen zijn ervan overtuigd dat drammen en dwingen niet helpen om de wereld duurzamer en leefbaarder te maken. Verleiden juist wel. Verleiden versnelt verandering en helpt een duurzame strategie te vertalen naar winstgevende waarde voor zowel klant, de wereld als je team. Kortom: goede marketing leads the way.



Beide auteurs zijn grote namen in de marketing- en reclamewereld. Met hun kritische kijk en originele insteek helpen ze je met hun boek op de duurzame weg met verrassende inzichten, handige modellen, de beste verleidingstrucs en inspirerende cases, in zowel B2B, B2C als not for profit.


Over de auteur

Marjolijn Meynen (Auteur)

Ed Stibbe (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Marjolijn Meynen, Ed Stibbe
ISBN 9789089657466
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 410 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 30-07-2024
Afmeting 246 x 179 x 17 mm
Aantal bladzijdes 176