De ultieme vraag 2.0
hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promoter
Hoe bedrijven klanten veranderen in ambassadeurs met Net Promotor.
Onderwerp:
Leiderschap
Gratis verzending
EUR
22.99
9789047009450
https://www.thema.nl/boek-de-ultieme-vraag-20/
22,99
- Tijdelijk niet leverbaar
- Klanten geven THEMA een 9.4/10
Waar gaat het over?
‘Zou u ons aan een vriend aanraden?’ Door deze vraag aan al je klanten te stellen ontdek je ‘tegenstanders’ (die een slechte indruk hebben en gemakkelijk kunnen overstappen naar de concurrent) en ‘promoters’ (ambassadeurs, die zorgen voor gezonde winst en duurzame groei). Deze twee extremen, en de middenmoot, kun je in kaart brengen met de Net Promoter Score (NPS). Het proces waarmee je vervolgens van tegenstanders promoters maakt, heeft bedrijven in allerlei branches een nieuw leven gegeven. NPS is uitgegroeid tot een succesvolle methode die minstens zo krachtig is als Six Sigma. In 'De ultieme vraag 2.0' laten Fred Reichheld en Rob Markey zien dat NPS voor buitengewone resultaten kan zorgen. Aan de basis ligt een feedbackproces als krachtig instrument om werknemers te motiveren en klanten voor je te winnen. Met praktijkcases van bedrijven die hun customer experience met NPS wisten te verbeteren.
Over de auteur
Frederick Reichheld (Auteur)
Rob Markey (Auteur)
Specificaties
Auteur(s) | Frederick Reichheld, Rob Markey, Elles Assink-Kroon |
ISBN | 9789047009450 |
Uitvoering | Paperback |
Uitgeverij | Atlas Contact, Uitgeverij |
Gewicht | 524 gr |
Taal | Nederlands |
Verschijningsdatum | 19-04-2016 |
Afmeting | 231 x 152 x 28 mm |
Aantal bladzijdes | 288 |