De perfecte post op LinkedIn

voor meer zichtbaarheid en impact

9789083359113
Gratis verzending
EUR 25.00 9789083359113 25,-
  • Levertijd 2-3 werkdagen
  • Klanten geven THEMA een 9.4/10

Waar gaat het over?

LinkedIn heeft zich de laatste jaren ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers. Met meer dan 10 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. En daarmee ook een heel krachtige marketingtool.



Maar veel ondernemers denken bij marketing op LinkedIn nog te vaak vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Alleen maar informatie ‘zenden’ is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.



De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je een strategie ontwikkelt waardoor je meer leads krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Maar wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? In dit boek lees je er alles over.



Nieuw in deze 2e herziene en uitgebreide editie:



- Zo zet je LinkedIn strategisch slim in voor meer leads.



- Het laatste nieuws over de werking van het algoritme.



- Hoe je ChatGPT kunt inzetten en wat de voor- en nadelen zijn.



- Boordevol nieuwe tips, voorbeelden en ideeën.


Over de auteur

Ina Boer (Auteur)

Ina Boer is uitgeefcoach en LinkedIn- en marketingcoach voor ondernemers die een boek willen schrijven. Zij was 20 jaar uitgever van managementboeken. 
Bekijk alles van Ina Boer

Franck Fielemon (Auteur)

Specificaties

Auteur(s) Ina Boer, Franck Fielemon
ISBN 9789083359113
Uitvoering Paperback
Uitgeverij Duuren Media, Van
Gewicht 390 gr
Taal Nederlands
Verschijningsdatum 06-03-2024
Afmeting 229 x 150 x 17 mm
Aantal bladzijdes 240